Obsidian Digital opkøber endnu engang på det danske bureaumarked.

Denne gang er det Casper Hessellunds enmands-bureau, Obsidian Digital tilføjer til porteføljen. Det skriver Obsidian Digital i en pressemeddelelse.

Casper Hessellund er AdWords-specialist og håndterede sidste år et mediespend på over 200 millioner kroner for sine kunder ifølge Obsidian Digital. Det er blandt andet virksomhederne Hobbii, Trendhim og Kaffekapslen, der er på kundelisten hos Casper Hessellund.

Casper Hessellund har arbejdet med Google Ads i over syv år blandt andet som Google Ads Specialist i River Online Marketing og som CMO i apuls.dk.

”Jeg har kendt partnerne fra Obsidian Digital i flere år og har altid syntes, at de var dygtige,” lyder det fra Casper Hessellund i pressemeddelelsen.

”Da jeg startede, ønskede jeg udelukkende at specialisere mig i Google Ads og tilbyde det bedste produkt i branchen. Men noget, flere af mine store kunder ønskede, var at samle hele deres marketing ét sted for at opnå større synergi. Jeg har derfor valgt at slå mig sammen med Obsidian Digital, da de er et 360 graders performance hus, hvor 1+1 kommer til at give mere end 2,” lyder det fra Hessellund.

Hos Sasa Kovacevic, der er partner i Obsidian Digital, er der stor tilfredshed med opkøbet.

”Opkøbet af Casper Hessellund er et udtryk for, at vi konstant udvikler vores kernekompetencer. Vi ser et stort behov for at tilføre endnu flere seniorprofiler og dygtige bureauejere til vores platform,” lyder det fra partneren.

Obsidian Digital har ikke ønsket at oplyse, hvad selskabet betaler for købet af Casper Hessellund.

Udover Casper Hessellund har Obsidian Digital de sidste 12 måneder også købt bureauet Heymedia og Ibex Performance.

Obsidian Digital blev i 2021 købt af kapitalfonden Capidea.